Kontakt & FAQ
Inden du sender os en besked, så prøv at tage et hurtigt kig på vores ofte stillede spørgsmål under formularen. Det kan være, at du finder svaret på dit spørgsmål her.
Ser du ikke svaret på dit spørgsmål, må du endelig ikke tøve med at række ud til os. Vi er her for at hjælpe dig.
KONTAKT
Kerneliv.dk
Nygade 18 (Lager og kontor)
6753 Agerbæk
Danmark
Tlf. +45 24806660
Telefontid: man-ons-fre kl. 10-14
kontakt@kerneliv.dk
Send formularen og vi vender tilbage hurtigst muligt
Ofte stillede spørgsmål
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad gør jeg?
Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Det kan dog også være fordi, at du ved en fejl har angivet den forkerte mailadresse, da du bestilte. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, hvorvidt din ordre er registreret.
Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes - der foreligger kun en reservation indtil da.
Jeg har en ændring til min ordre - kan jeg nå at få denne med?
Vi kan ikke love, at vi altid kan nå at ændre i din ordre, da nogle ordrer pakkes inden for 10 minutter og vores ordreprocesser kører automatisk. Har du skrevet en forkert adresse, kan vi forsøge at ændre oplysningerne, hvis du hurtigst muligt skriver til os.
Har du glemt nogle varer, som du gerne vil have medsendt, så lav en ny ordre og skriv i kommentarfeltet, at de skal samsendes med tidligere afgivet ordre. Så vil vi forsøge at sende dem sammen, så du kun betaler for én gang fragt.
Min ordre har overskredet leveringstiden - hvad gør jeg?
Hvis du ikke har modtaget din pakke 4 arbejdsdage efter, at du har lagt din ordre, kan det skyldes forsinkelser hos fragtfirmaet eller usædvanlig travlhed på vores lager. Kontakt os gerne, så vi kan sikre, at du modtager dine varer hurtigst muligt.
Hvad er leveringstiden?
Vi afsender 1-2 arbejdsdage efter din ordreafgivelse.
Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de kommer ind. Ved specifikke kampagner, såsom udsalg og Black Friday, kan der i sjældne tilfælde forekomme forlænget leveringstid.
Kan jeg følge min ordre?
Ja, vi sender dig en e-mail med din faktura og trackingnummer, når din ordre er sendt.
Hvordan returnerer jeg en ordre?
Du har udvidet returret hos Kerneliv. I 365 dage fra din ordre er leveret, kan du fortryde dit køb og returnere dine varer, hvis de er ubrugte og i original emballage. Du afholder selv omkostninger til returnering, med mindre returnering skyldes fejl på varer eller forkert leverede varer.
I alle tilfælde du ønsker at returnere, skal du pak varen(e) omhyggeligt og sikker ind. Genbrug gerne den emballage, varerne ankom i.
Send varerne til vores lageradresse eller returnér dem i vores afhenterboks.
Når varerne er modtaget og besigtiget og evt. reklamationssag færdigbehandlet, vil vi returnere beløbet for de returnerede varer til dig.
Hvor lang tid går der, før jeg får mine penge retur?
Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Der kan gå op til 30 dage fra, at du afsender din returordre til, at vi har refunderet dig pengene. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto. Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Bemærk, at der er længere transaktionstid på refundering til Mastercard.
Der er en fejl på produktet - hvad gør jeg?
Vi har en meget streng kvalitetskontrol og tester jævnligt vores produkter, men det sker selvfølgelig, at der er fabrikationsfejl eller en vare, der bliver beskadiget under transport.
Skulle du have behov for at lave en reklamation på en vare, skal du skrive en mail til os. For at lette processen, vil vi bede dig skrive din reklamation til os ved at svare den ordrebekræftelse, du har modtaget i forbindelse med dit køb.
Hvor kan jeg indløse min rabatkode?
Du kan indløse din rabatkode ved at klikke på indkøbskurven oppe i højre hjørne. Når du er i indkøbskurven, finder du i højre side under feltet med ikonerne for betalingsmuligheder et felt angivet RABATKODE. Her indsætter du din rabatkode og klikker herefter 'Tilføj'.
Jeg har problemer med at gennemføre mit køb - hvad gør jeg?
Prøv først at anvende en anden browser - helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjælper, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt op på tlf. 24806660 eller kontakt@kerneliv.dk, hvis du ikke kan gennemføre din bestilling.
Jeg har for nyligt købt en vare hos jer, der nu er kommet på tilbud - kan jeg få refunderet differencen?
Vi kan ikke give rabat med tilbagevirkende kraft eller refundere dig differencen. I stedet beder vi dig at gøre brug af din returret og samtidig placere en ny ordre.